HTML

mtb fotó

Évek óta járok mtb versenyekre fotózni, szeretném megosztani a képeket és a tapasztalatokat, illetve mindent, ami a bringázás és a fotózás metszetében van.

twitter feed

Nincs megjeleníthető elem

elérhetőség

balint(pont)hamvas (kukac)gmail(pont)com

2008 Photoblog Awards

Friss topikok

Címkék

2008 (1) 2009 (1) 24ora (1) 4x (3) absolon (1) adó (1) ajándék (2) andorra (2) andrew neethling (1) anglia (2) aperture (4) apple (1) arnaud tournant (1) aurelien duval (1) autofocus (1) autófókusz (1) backup (1) bagaboo (1) bajnokság (1) baleset (1) batyu (1) beléptetés (1) best of (4) bianchi (1) bicikli (81) biciklis (1) bike (3) biztonság (1) bmx (1) bodrogi (2) bringa (2) bringapolo (1) budapest (55) burry stander (1) cadel (1) cancellara (1) canon (22) canoncount (1) canon 5d mkii (1) caroline mani (1) chase jarvis (2) check in (1) christoph sauser (2) chris hoy (1) cikk (1) címoldal (1) cm (1) critical mass (13) crosskovácsi (1) crossvegas (1) cross country (2) csehország (4) cseke (1) cuki (1) cukiság (1) cup (3) cyclephotos (1) cyclocross (29) cyclo cross (1) d90 (1) darázscsípés (1) dh (5) díszkivilágítás (1) diszkosz (1) divat (2) downhill (7) dugó (1) dumpling (1) duna (1) dunamaraton (1) ebay (1) ékszíj (1) élő (1) eos 1d mkii (1) eső (3) este (1) étterem (1) eurostar (3) evans (1) evezés (3) exponálás (1) fabian (1) fazekas (1) ferenc (1) ferihegy (1) ferrari (1) fixi (6) flashmob (1) fotó (8) fotóblog (1) fotóblogger (1) fotótech (4) fotózás (4) fruzsi (1) gee atherton (1) geoff kabush (1) graham watson (1) guardian (1) gyerekruha (1) gyurcsány (1) halottak napja (1) hanka kupfernagel (3) hans rey (1) heti linkek (1) híd (1) hideg (1) (1) hóesés (1) hoogerheide (9) houffalize (5) hutong (1) időfutam (1) index (2) interjú (2) ivan alvarez gutierrez (1) jaroslav kulhavy (1) játék (1) josé antonio hermida ramos (1) julien absolon (1) justin leov (1) kamba (1) karácsony (1) katherine compton (2) kékkereszt (1) kék (1) képrejtvény (1) kérdőív (1) kézilabda (1) kézlabda (1) kifli (1) kína (1) kínai (1) koncert (1) kopaszi gát (1) környezetszennyezés (1) kosárlabda (1) közlekedés (50) kutya (1) lance armstong (1) lance armstrong (1) lars boom (1) lars van der haar (1) lászló (2) lee williamson (1) lene byberg (2) lewis hamilton (1) linkajánló (2) livestrong (1) london (26) lopás (1) lukas kloucek (1) m0 híd (1) mac (1) macbook pro (1) mac mini (1) madison (1) magellán (1) maja wloszczowska (1) manchester (3) manchester velodrom (1) maraton (3) marga fullana (1) martin whiteley (2) maryline salvetat (1) mátra (2) mátra maraton (1) metró (2) mezőnyverseny (1) michele tatto (1) midlands xc (1) mikrosat (1) millenáris (3) milli (1) mmtbszsz (1) monopod (1) monszun (1) mounatin (1) mountain (2) mountainbike (9) mountain bike (2) mtb (15) müpa (1) müzli (1) newswear (2) new world disorder (1) new york (1) nhs (1) niels albert (2) nikon (3) nikon d90 (1) nps (1) nwd9 (1) objektív (4) off shoe flash (3) olimpia (24) önarckép (1) országos (1) országos bajnokság (1) országúti (4) pályakerékpár (7) palyakerekpar (2) palyaverseny (3) pap rét (1) parti (1) parti andrás (14) pavla havlikova (1) peking (26) pfaff andrás (1) philipp walsleben (1) photobloggers (1) pilisborosjenő (1) platon (1) pláza (1) pocketwizard (4) pocket wizard (16) politika (1) portré (3) pulsar (1) rachel atherton (2) rádió (1) radiopopper (2) rali (1) róbert (1) roosevelt tér (1) rosara joseph (1) roubaix (17) samuel blenkinsop (1) schladming (5) shutterlife (1) sisak (1) sport (3) sportfoto (12) sportfotó (13) sportfotózás (44) sportotózás (1) strobist (5) stúdióvaku (1) st e2 (1) st pancras (1) sven nyes (1) sven nys (2) szmog (2) szóvicc (1) szurkoló (1) tabor (4) távirányítás (6) taylor phinney (1) tech (7) tej (1) tél (1) telefon (1) telekonverter (2) teszt (1) thomas frischknecht (1) tijman eising (2) time lapse (1) tolvaj (1) tömeg (1) tom meeusen (1) tour de france (1) tracy moseley (1) travis brown (1) trek (5) trek soho (1) twitter (1) t mobile (1) u23 (1) uci (1) uk (3) utánpótlás (1) utazás (2) vacsora (1) vaku (16) városi (1) városi bringás (41) velence (1) verseny (4) video (2) videó (2) világbajnokság (11) világítás (4) világkupa (32) világsztár (1) vincent laforet (2) vip (1) vizilabda (2) wembley (1) wireless (1) workflow (3) workflow. (1) world (3) world cup (22) xcm (1) xco (7) yeah (1) zdenek stybar (1) zenit (1) Címkefelhő

Benne leszek a T-Mobile legújabb flashmobos reklámjában?

2009.05.01. 01:07 hamvas balint

Még február közepe felé láttam az erősen közepes "International" c. filmet, kivételesen moziban. A film előtti reklámblokkban láttam nagyban is a híres T-Mobile-os flashmob reklámot, tudjátok, amikor táncolnak a Liverpool Station pályaudvaron a fizetett táncosok. Égjen le a szőr a lábamről, de nekem nagyon tetszett, különösen moziban volt látványos.

Ezek után Dimi, kedves fotóblogger és kocsmatudós barátom irányította rá a figyelmemet, hogy lesz folytatás, mégpedig ma, a Trafalgar Squarenél. Mivel úgyis mentem be a városba a Fixed című fixis magazin bemutatójára, gondoltam, útba ejtem. 6-tól 7-ig volt meghirdetve a dolog, hat után valamivel értem oda.

 

A lezárt területre egy bizonyos mennyiség felett már nem engedtek be embert, hogy ne legyen veszélyesen nagy tömeg. Az elkerítésre azért is szükség volt, mert a bent tartózkodók jelenlétükkel hozzájárultak ahhoz, hogy tömegjelenetekben látszódjanak, ezt nagy táblákkal tudatták a népekkel. Továbbá a legtöbb emberrel egy modell release-t is aláírattak, ha esetleg közelképen is fel szeretnék használni a valakiről készült részt.

 

A téma ezúttal nem a tánc volt, hanem "Singalong" néven futott, ami gyakorlatilag karaoke volt: a tér közepén felállított óriási kivetítőn futott ismert számok szövege (Hey Jude, a többire nem emlékszem, de kb. hasonlóan híres, az a fajta szám, aminek mindenki tudja a szövegét, még én is, pedig dalszövegben gyenge vagyok), ezt énekelte a tömeg, közben a kamerák pásztázták az arcokat, amint azok önfeledten énekeltek.

 

Ilyen kamerás csapatok járták a tömeget és vették közelről a tényleg nagyon jól szórakozó és önfeledten éneklő embereket.

 

Az egyik számnál a kamera véletlenül megtalálta a, véletlenül, itt, véletlenül, pont éneklő Pinket is, ezzel tovább fokozva a rendezvény kiemelkedő spontaneitását. Ennél a pontnál viszont elkezdett vérezni az orrom. Ennek nem tulajdonítottam nagyobb jelentőséget - akkor. Mindössze bedugtam az orrom egy darab papírzsebkendővel, mint máskor is. Tegnap este már amúgy is nagy sikerem volt a nőknél: Dimiékkel mentünk haza egy pubból, orrvérzés, zsebkendő be az orromba. A buszmegállóban pedig nagyon nézett egy fiatal lány. EGYÉRTELMŰ volt, hogy daliás testalkatom és jóképűségem sarkallta a bámulásra és NEM az orromból kilógó 5 centis papírzsebkendő.

 

Kicsit feljebb mentem, ahol egy vidáman éneklő családot kezdett el venni a kamera, lelkesen persze elkezdtem fotózni. Nagy volt az öröm, amikor viszontlátták magukat a központi nagy kivetítőn.

 

Utána kicsit odébbfordultam és babráltam a gépemmel. Arra figyeltem fel, hogy elkezdenek sikoltozni körülöttem és lökdösni. WTF? Jobbra nézek és akkor látom, hogy engem vesz a kamera. Sikoltozás, én meg kint vagyok a nagy képernyőn. Lányos zavaromban először visszalövök, ezen még a kamerások is jót röhögnek, majd próbálok elsurrani. Nem megy. jön utánam egy hosztesz, hogy olyan mókás az orromból lógó zsebkendődarab, hogy lécci-lécci-lécci, menjek vissza énekelni. Ha bekerülök a végső verzióba, még pénzt is kapok, a hírnévről nem is beszélve. Egy pillanatra bevillant, ahogy egy 20 000 bankóval rágyújtok egy szivarra, majd a meztelen szupermodellek melléről szívom fel a kokaint. Csoda, hogy nem tudtam nemet mondani?

 

A számot persze nem ismertem, de azért vidáman énekeltem, orromból vidáman lógott a papírzsebkendő darab, de én csak a privát jetre és a como-i tó melletti villára tudtam gondolni. Aztán persze jött egy másik hosztesz és aláíratta velem a release-t. Kijózanodtam egy pillanat alatt - 500 fonT kapok, HA bevágják a részemet a végső szpotba. Meg nyilván Monty Python-e magasságokba fogok emelkedni: Az Ember, Akinek Zsebkendő Lógott Az Orrából És Ezt Mókásnak Gondolta.

 

A végét egy Hey Jude-dal ünnepeltük meg és én kicsit megtapasztaltam, milyen lehet sztárnak lenni. A bátortalanabbak messzebbről mutogattak rám, de volt aki mellém állította a fiát és fényképezkedtünk, hiszen HÍRES vagyok, tudjátok, ő az a srác Akinek Papírzsebkendő Lóg Az Orrából.

 

Hát így esett, hogy huszon-egynéhány év elteltével zajos sikerrel tértem vissza a showbusiness fülledt világába. Ha tényleg bekerülök a szpotba, azt meg úgyis lebloggolom.

6 komment

Címkék: london t mobile flashmob világsztár

A bejegyzés trackback címe:

https://mtbfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr371096737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsé_zkse 2009.05.01. 08:41:52

na, ez így reggel k.rvajó kis történet volt:))))most széles vigyorral az arcomon készülök a budamarcira:)

erhardt.gergo · http://www.gregor-photo.blogspot.com 2009.05.01. 22:59:49

Egy ideje követem a munkásságodat, büszke is vagyok Rád, hogy magyar vagy, ilyen helyen, ilyen jó dolgokat csinálva... (:

De ez feledhetetlen volt... :D

Az orrvérzéssel meg vigyázz, mert magas vérnyomás gyanús a dolog, sok vizet igyál, meg aludj rendesen, ha még tudod, hogy mi az, kedves fotós barátom... :D

Csáki István · http://www.csakiistvan.hu 2009.05.09. 20:05:34

Sőt, az egy dolog hogy felkerült már a jútúbra, de pár nappal később a magyar T-mobile már ezt a reklámot nyomja a TV-ben. Gondolom erős nemzetközi nyomásra dolgozták fel az anyagot pár nap alatt!!!

balinti.betyar · http://www.torokbalint.blog.hu 2009.05.18. 11:53:55

Ez a Három Kívánságos videó nagyon üt. Már akkor is jó arc voltál!

erhardt.gergo · http://www.gregor-photo.blogspot.com 2009.05.21. 22:37:44

@bandesz: kár, hogy a főszereplő egy zsepivel az orrában nincs benne... :D ):
süti beállítások módosítása