HTML

mtb fotó

Évek óta járok mtb versenyekre fotózni, szeretném megosztani a képeket és a tapasztalatokat, illetve mindent, ami a bringázás és a fotózás metszetében van.

twitter feed

Nincs megjeleníthető elem

elérhetőség

balint(pont)hamvas (kukac)gmail(pont)com

2008 Photoblog Awards

Friss topikok

Címkék

2008 (1) 2009 (1) 24ora (1) 4x (3) absolon (1) adó (1) ajándék (2) andorra (2) andrew neethling (1) anglia (2) aperture (4) apple (1) arnaud tournant (1) aurelien duval (1) autofocus (1) autófókusz (1) backup (1) bagaboo (1) bajnokság (1) baleset (1) batyu (1) beléptetés (1) best of (4) bianchi (1) bicikli (81) biciklis (1) bike (3) biztonság (1) bmx (1) bodrogi (2) bringa (2) bringapolo (1) budapest (55) burry stander (1) cadel (1) cancellara (1) canon (22) canoncount (1) canon 5d mkii (1) caroline mani (1) chase jarvis (2) check in (1) christoph sauser (2) chris hoy (1) cikk (1) címoldal (1) cm (1) critical mass (13) crosskovácsi (1) crossvegas (1) cross country (2) csehország (4) cseke (1) cuki (1) cukiság (1) cup (3) cyclephotos (1) cyclocross (29) cyclo cross (1) d90 (1) darázscsípés (1) dh (5) díszkivilágítás (1) diszkosz (1) divat (2) downhill (7) dugó (1) dumpling (1) duna (1) dunamaraton (1) ebay (1) ékszíj (1) élő (1) eos 1d mkii (1) eső (3) este (1) étterem (1) eurostar (3) evans (1) evezés (3) exponálás (1) fabian (1) fazekas (1) ferenc (1) ferihegy (1) ferrari (1) fixi (6) flashmob (1) fotó (8) fotóblog (1) fotóblogger (1) fotótech (4) fotózás (4) fruzsi (1) gee atherton (1) geoff kabush (1) graham watson (1) guardian (1) gyerekruha (1) gyurcsány (1) halottak napja (1) hanka kupfernagel (3) hans rey (1) heti linkek (1) híd (1) hideg (1) (1) hóesés (1) hoogerheide (9) houffalize (5) hutong (1) időfutam (1) index (2) interjú (2) ivan alvarez gutierrez (1) jaroslav kulhavy (1) játék (1) josé antonio hermida ramos (1) julien absolon (1) justin leov (1) kamba (1) karácsony (1) katherine compton (2) kékkereszt (1) kék (1) képrejtvény (1) kérdőív (1) kézilabda (1) kézlabda (1) kifli (1) kína (1) kínai (1) koncert (1) kopaszi gát (1) környezetszennyezés (1) kosárlabda (1) közlekedés (50) kutya (1) lance armstong (1) lance armstrong (1) lars boom (1) lars van der haar (1) lászló (2) lee williamson (1) lene byberg (2) lewis hamilton (1) linkajánló (2) livestrong (1) london (26) lopás (1) lukas kloucek (1) m0 híd (1) mac (1) macbook pro (1) mac mini (1) madison (1) magellán (1) maja wloszczowska (1) manchester (3) manchester velodrom (1) maraton (3) marga fullana (1) martin whiteley (2) maryline salvetat (1) mátra (2) mátra maraton (1) metró (2) mezőnyverseny (1) michele tatto (1) midlands xc (1) mikrosat (1) millenáris (3) milli (1) mmtbszsz (1) monopod (1) monszun (1) mounatin (1) mountain (2) mountainbike (9) mountain bike (2) mtb (15) müpa (1) müzli (1) newswear (2) new world disorder (1) new york (1) nhs (1) niels albert (2) nikon (3) nikon d90 (1) nps (1) nwd9 (1) objektív (4) off shoe flash (3) olimpia (24) önarckép (1) országos (1) országos bajnokság (1) országúti (4) pályakerékpár (7) palyakerekpar (2) palyaverseny (3) pap rét (1) parti (1) parti andrás (14) pavla havlikova (1) peking (26) pfaff andrás (1) philipp walsleben (1) photobloggers (1) pilisborosjenő (1) platon (1) pláza (1) pocketwizard (4) pocket wizard (16) politika (1) portré (3) pulsar (1) rachel atherton (2) rádió (1) radiopopper (2) rali (1) róbert (1) roosevelt tér (1) rosara joseph (1) roubaix (17) samuel blenkinsop (1) schladming (5) shutterlife (1) sisak (1) sport (3) sportfoto (12) sportfotó (13) sportfotózás (44) sportotózás (1) strobist (5) stúdióvaku (1) st e2 (1) st pancras (1) sven nyes (1) sven nys (2) szmog (2) szóvicc (1) szurkoló (1) tabor (4) távirányítás (6) taylor phinney (1) tech (7) tej (1) tél (1) telefon (1) telekonverter (2) teszt (1) thomas frischknecht (1) tijman eising (2) time lapse (1) tolvaj (1) tömeg (1) tom meeusen (1) tour de france (1) tracy moseley (1) travis brown (1) trek (5) trek soho (1) twitter (1) t mobile (1) u23 (1) uci (1) uk (3) utánpótlás (1) utazás (2) vacsora (1) vaku (16) városi (1) városi bringás (41) velence (1) verseny (4) video (2) videó (2) világbajnokság (11) világítás (4) világkupa (32) világsztár (1) vincent laforet (2) vip (1) vizilabda (2) wembley (1) wireless (1) workflow (3) workflow. (1) world (3) world cup (22) xcm (1) xco (7) yeah (1) zdenek stybar (1) zenit (1) Címkefelhő

Houffalize VK - a férfi verseny

2009.05.12. 15:50 hamvas balint

A női verseny utáni szünet persze a szokásos rohanással telt, úgyhogy nem sok időm maradt visszamenni a pályára. Megint jól jött tehát a shuttle szolgáltatás, amit megint igénybe vettem
Mondták, hogy van pár látványos DH rész a pálya azon részén, ahol nem jártam korábban, úgyhogy oda kértem a fuvart. A hegyoldallal szemben a pálya egy másik szakasza és a tegnapi 4X pálya volt látható. Az előtérben látható darun tv kamerák voltak, mondjuk ott sem lettem volna operatőr, mert konkrétan ki voltak lógatva a szakadék fölé. Houffalize UCI MTB World Cup Elite Men's race


Ezután megkerestem a korábban említett DH szakaszt, amely valóban elég impresszív volt a maga meredekségével és a rengeteg gyökér miatt. Végül az alsó része mellett döntöttem. Ideje volt ismét megpróbálkozni a két vakus felállással, úgyhogy az egyik vakut letettem a kamerától és a pályától balra, egy rendes állványra, hogy a bringásokat nagyjábó fejmagasságban kapja el a fény, félig szemből. A másik vakut kicsit mögéjuk raktam, a szintkülönbség miatt itt szerencsére elég volt a Gorillapod, nem mintha lett volna egy másik állványom. Minden szépnek és kereknek tűnt, a fókusz beállítva egy pontra, jöhetnek a versenyzők. Jöttek is, de én elrontottam, mint utólag kiderült. Rossz helyre raktam a manuális fókuszt, ettől az összes kép életlen lett, vagyis inkább a lényeg lett életlen, a háttérben levő sötét bringás persze éles lett. Király. Houffalize UCI MTB World Cup Elite Men's race


Ennek ellenére maradtam, mert az elképzelésemet továbbra is jónak tartottam, csak a kivitelezésbe csúszott egy kis hiba. Nagyon izgultam, hogy el ne rontsam a következő körben, szerencsére ezúttal kiadta: az első, Julien Absolont ábrázoló képemre vagyok talán legbüszkébb idén eddig. Houffalize UCI MTB World Cup Elite Men's raceHouffalize UCI MTB World Cup Elite Men's raceHouffalize UCI MTB World Cup Elite Men's race


Ezek után visszamentem arra a helyre, ahol lányokat fotóztam délelőtt. Mire ideértem, már egyből jöttek a versenyzők, nem volt időm tökölni a vakukkal, úgyhogy csak feldobtam a vázra és lőttem. Kétségtelenül Manuel Fumicnak volt a legvagányabb napszemüvege. Houffalize UCI MTB World Cup Elite Men's race


Követve a délelőtti mintát, mentem át a közeli mászásra, ahol jöttek a biztonsági képek. Az egyik bringást már messziről meg lehetett ismerni, a helyi hős, Filip Meirhaeghe volt, aki bejelentette korábban, hogy az idény végén vissza fog vonulni, így ez volt az utolsó versenye Houffalize-ben. Ennek megfelelően a tömeg végig hatalmas tapssal és hangzavarral buzdította, amerre csak járt a pályán. Houffalize UCI MTB World Cup Elite Men's race Houffalize UCI MTB World Cup Elite Men's race Houffalize UCI MTB World Cup Elite Men's race


Lassan elindultam vissza, a célhoz, amikor az egyik gyors lejtős részen fogtam magam, megálltam és próbálkoztam még egy kicsit. Szerintem nem rossz eredménnyel.Houffalize UCI MTB World Cup Elite Men's race


Ennek köszönhetően persze nem értem oda időben a célhoz, így csak távolról tudtam fotózni az eredményhirdetést.Houffalize UCI MTB World Cup Elite Men's race


Véget ért hát ez a hétvége is, mármint a versenyzőknek, nekem még hátravolt egy 8 órás vezetés és kompolás vissza, Londonba, de ez már egy másik sztori.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mtbfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr761117345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

báró Csekonics 2009.05.13. 10:45:29

Igen, az a kép (is) tényleg marha jó.
Még az utolsó előtti (a lejtős) tetszik nagyon.
Az a lejtős tömegjelenet meg EuroSport Watts-ba való :-D

BeLui 2009.05.14. 00:00:16

Nagyon rendben van a kép valóban.
Jó helyen,jó időben,minden jó ;)
süti beállítások módosítása