HTML

mtb fotó

Évek óta járok mtb versenyekre fotózni, szeretném megosztani a képeket és a tapasztalatokat, illetve mindent, ami a bringázás és a fotózás metszetében van.

twitter feed

Nincs megjeleníthető elem

elérhetőség

balint(pont)hamvas (kukac)gmail(pont)com

2008 Photoblog Awards

Friss topikok

Címkék

2008 (1) 2009 (1) 24ora (1) 4x (3) absolon (1) adó (1) ajándék (2) andorra (2) andrew neethling (1) anglia (2) aperture (4) apple (1) arnaud tournant (1) aurelien duval (1) autofocus (1) autófókusz (1) backup (1) bagaboo (1) bajnokság (1) baleset (1) batyu (1) beléptetés (1) best of (4) bianchi (1) bicikli (81) biciklis (1) bike (3) biztonság (1) bmx (1) bodrogi (2) bringa (2) bringapolo (1) budapest (55) burry stander (1) cadel (1) cancellara (1) canon (22) canoncount (1) canon 5d mkii (1) caroline mani (1) chase jarvis (2) check in (1) christoph sauser (2) chris hoy (1) cikk (1) címoldal (1) cm (1) critical mass (13) crosskovácsi (1) crossvegas (1) cross country (2) csehország (4) cseke (1) cuki (1) cukiság (1) cup (3) cyclephotos (1) cyclocross (29) cyclo cross (1) d90 (1) darázscsípés (1) dh (5) díszkivilágítás (1) diszkosz (1) divat (2) downhill (7) dugó (1) dumpling (1) duna (1) dunamaraton (1) ebay (1) ékszíj (1) élő (1) eos 1d mkii (1) eső (3) este (1) étterem (1) eurostar (3) evans (1) evezés (3) exponálás (1) fabian (1) fazekas (1) ferenc (1) ferihegy (1) ferrari (1) fixi (6) flashmob (1) fotó (8) fotóblog (1) fotóblogger (1) fotótech (4) fotózás (4) fruzsi (1) gee atherton (1) geoff kabush (1) graham watson (1) guardian (1) gyerekruha (1) gyurcsány (1) halottak napja (1) hanka kupfernagel (3) hans rey (1) heti linkek (1) híd (1) hideg (1) (1) hóesés (1) hoogerheide (9) houffalize (5) hutong (1) időfutam (1) index (2) interjú (2) ivan alvarez gutierrez (1) jaroslav kulhavy (1) játék (1) josé antonio hermida ramos (1) julien absolon (1) justin leov (1) kamba (1) karácsony (1) katherine compton (2) kékkereszt (1) kék (1) képrejtvény (1) kérdőív (1) kézilabda (1) kézlabda (1) kifli (1) kína (1) kínai (1) koncert (1) kopaszi gát (1) környezetszennyezés (1) kosárlabda (1) közlekedés (50) kutya (1) lance armstong (1) lance armstrong (1) lars boom (1) lars van der haar (1) lászló (2) lee williamson (1) lene byberg (2) lewis hamilton (1) linkajánló (2) livestrong (1) london (26) lopás (1) lukas kloucek (1) m0 híd (1) mac (1) macbook pro (1) mac mini (1) madison (1) magellán (1) maja wloszczowska (1) manchester (3) manchester velodrom (1) maraton (3) marga fullana (1) martin whiteley (2) maryline salvetat (1) mátra (2) mátra maraton (1) metró (2) mezőnyverseny (1) michele tatto (1) midlands xc (1) mikrosat (1) millenáris (3) milli (1) mmtbszsz (1) monopod (1) monszun (1) mounatin (1) mountain (2) mountainbike (9) mountain bike (2) mtb (15) müpa (1) müzli (1) newswear (2) new world disorder (1) new york (1) nhs (1) niels albert (2) nikon (3) nikon d90 (1) nps (1) nwd9 (1) objektív (4) off shoe flash (3) olimpia (24) önarckép (1) országos (1) országos bajnokság (1) országúti (4) palyakerekpar (2) pályakerékpár (7) palyaverseny (3) pap rét (1) parti (1) parti andrás (14) pavla havlikova (1) peking (26) pfaff andrás (1) philipp walsleben (1) photobloggers (1) pilisborosjenő (1) platon (1) pláza (1) pocketwizard (4) pocket wizard (16) politika (1) portré (3) pulsar (1) rachel atherton (2) rádió (1) radiopopper (2) rali (1) róbert (1) roosevelt tér (1) rosara joseph (1) roubaix (17) samuel blenkinsop (1) schladming (5) shutterlife (1) sisak (1) sport (3) sportfoto (12) sportfotó (13) sportfotózás (44) sportotózás (1) strobist (5) stúdióvaku (1) st e2 (1) st pancras (1) sven nyes (1) sven nys (2) szmog (2) szóvicc (1) szurkoló (1) tabor (4) távirányítás (6) taylor phinney (1) tech (7) tej (1) tél (1) telefon (1) telekonverter (2) teszt (1) thomas frischknecht (1) tijman eising (2) time lapse (1) tolvaj (1) tömeg (1) tom meeusen (1) tour de france (1) tracy moseley (1) travis brown (1) trek (5) trek soho (1) twitter (1) t mobile (1) u23 (1) uci (1) uk (3) utánpótlás (1) utazás (2) vacsora (1) vaku (16) városi (1) városi bringás (41) velence (1) verseny (4) video (2) videó (2) világbajnokság (11) világítás (4) világkupa (32) világsztár (1) vincent laforet (2) vip (1) vizilabda (2) wembley (1) wireless (1) workflow (3) workflow. (1) world (3) world cup (22) xcm (1) xco (7) yeah (1) zdenek stybar (1) zenit (1) Címkefelhő

4X

2009.05.03. 10:08 hamvas balint

A junior versenyek után kiugrottam Andrishoz Bastogne-ba, beszélgettünk kicsit, majd hódolva rég elmúlt hadtörténeti mániámnak, fotózkodtam egy emléktank előtt. 15 évvel ezelőtt az év élménye lett volna, így múlik el a világ dicsősége.

Mire visszaértem a versenyközpontba, már javában gyakoroltak a 4X-osok. A pályánk az alsó szakaszán kerestem egy helyet és némi nézelődés után sikerült is találni egy igéretes pontot. Szinte egyből megcsináltam, amit kigondoltam.

 

Mivel folyamatosan sötétedett, arra gondoltam, hogy kicsit még lehetne javítani a dolgon, ha a kanyarból kijövős részre tennék egy vakut. A fő fényt továbbra is a nap adná, de szépen meg lenne világítva az arcuk is. Némi próbálgatás után sikerült meglett ez a kép is.

 

Újabb helyet kerestem, de messzire nem mentem. A fent látható kanyar után jött egy közepes ugrató, ahova elég nagy sebességgel érkeztek meg, így majdnem mindenki ugratott. Leraktam az aljába egy vakut és kicsit lejjebb mentem. Ahogy egyre inkább sötétedett, egyre inkább jött elő az a kép, amit látni szerettem volna. Itt éppen a később ezüstérmes Dan Atherton ugrik valamelyik elődöntőben.

 

Az ugrató után jött egy kanyar és még több ugrató (a pályán átlag 25%-os volt a lejtés). Kitaláljátok, mit történt? Igen, leraktam a vakut, kicsit odébb mentem és vártam. Egyre sötétebb lett, úgyhogy lassan lehetett látni már a mesterséges megvilágítás lámpáit is. Ez már a vége felé volt, és nem tudtam eldönteni, hogy maradjak itt a legvégéig, vagy próbáljak találni valami mást a döntő két futamra.

 

A múltkor írta Mark J. Rebilas blogján, hogy mutat pár elrontott képet is, mert mindig csak a jó képet rakja fel és ebből azt hihetné az ember, hogy mindig minden tökéletes. Hát ezt én is eltoltam most. Visszamentem kicsit feljebb, a dupla ugratóra és nagylátószöggel szerettem volna elkapni az ugratást. Hát, a lenti kép lett a legjobb, de az is szar. Szóval benne van a játékban, hogy próbálkozik az ember és nem jön össze.

2 komment

Címkék: világkupa vaku mtb 4x houffalize

A bejegyzés trackback címe:

https://mtbfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr91099968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

báró Csekonics 2009.05.09. 15:19:27

nagyon buta kérdés: nem zavart a versenyzőket a vakuzás?
(pont az ugratás csúcsán azért én lehet elveszteném a kontrollt egy pillanatra...)

hamvas balint 2009.05.09. 15:34:06

@báró Csekonics: nem buta kerdes, en is szeretnem tudni a valaszt, egyszer biztosan meg fogom kerdezni valamelyik versenyzot. amugy ez szerintem nem csak 4x-nal lehet gond, neha lelkiismeretfurdalasom van egy-egy durvabb xc lefelenel is. azt gondolom, ha komoly problema lenne, akkor biztosan szabalyoznak a dolgok, hogy hol es hogy lehet vakuzni.
süti beállítások módosítása